زندگی زیباست







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تکست آهنگ زیبای دلم تنگته از معین

http://www.mhe-lyrics.com/wp-content/uploads/2011/12/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%AA%D9%86%DA%AF%D8%AA%D9%87.jpg

با حس عجیبی ، با حال غریبی / دلم تنگته

پر از عشق و عادت ، بدون حسادت / دلم تنگته

گله بی گلایه ، بدون کنایه / دلم تنگته

پر از فکر رنگی ، یه جور قشنگی / دلم تنگته

تو جایی که هیشکی ، واسه هیشکی نیستو ، همه دل پریشن!

دلم تنگه تنگه ، واسه خاطراتت ، که کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه ،کناره تو بودن

یه شب شد هزار شب ، که خاموش و خوابن / چراغای روشن

******

منه دل شکسته ، با این فکر خسته / دلم تنگته

با چشمای نمناک ، تر و ابری و پاک / دلم تنگته

ببین که چه ساده ، بدون اراده / دلم تنگته!

مثله این ترانه ، چقدر عاشقانه / دلم تنگته

دلم تنگته …

یه شب شد هزار شب ، که دلغنچه ی ما ، قرار بوده واشه

تو نیستی که دنیا ، بسازم نرقصه ، به کامم نباشه

چقدر، منتظرشم ، که شاید از این عشق ، سراغی بگیری!

کجا ، کی ؟ کدوم روز؟ / منو با تمام دلت میپذیری؟!

منه دل شکسته ، با این فکر خسته / دلم تنگته

با چشمای نمناک ، تر و ابری و پاک / دلم تنگته

ببین که چه ساده ، بدون اراده / دلم تنگته!

مثله این ترانه ، چقدر عاشقانه / دلم تنگته

دلم تنگته …

منبع: سایت لیریک *مرجع متن آهنگهای ایرانی و زیرنویس فارسی

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود آهنگ دلم تنگته


نظرات شما عزیزان:

behdad
ساعت15:26---25 فروردين 1391
تنها با گرفتن زیر مجموعه و ثبت نام در سایت(( موبایل-کنسول بازی-player mp3-تلویزیونhd))هدیه بگیرید.(شاید بگید اینکه همون شرکت های هرمی است اما شاید نحوه کار این شرکت شبیه به شرکت های هرمی باشد ولی از شما مبلغی دریافت نمیکند که بگویید کلاه برداریه)

اینو بگم که میدونم که خیلی از شما که الان این مطلب رو میخونید حالا میاین میگید که اینا همش خالی بندیه و هیچ اعتباری روش نیست و مگه این سایت مریضه که بیاد چیز مفت تحویل مردم بده.هر کسی که بدنبال گوشی مدل بالا و عالی مثل ( samsung galaxy s2) –(htc sensation )و یا (iphone 4s ) و (blackberry) و… ,میگرده میتونه با کمی حوصله یکی از این گوشیها یا مدلهای دیگرش رو برای خودش انتخاب کنه. http://www.xpango.com?ref=92694831



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط مسلم در 3:9 بعد از ظهر | |